ورود شما به معنای پذیرش میمیک و قوانین حریم خصوصی می‌باشد. 

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از امکانات و برنامه های کاربردی میمیک به دقت ملاحظه فرمایید:
ورود کاربران به وبسایت میمیک هنگام استفاده از پروفایل شخصی طرح های تشویقی،  مطالب و کلاس های آموزشی و سایر موارد ارائه شده توسط میمیک به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات میمیک است توجه داشته باشید که ثبت سفارش(واریز وجه بابت استفاده از بخش های مختلف میمیک) ، نیز هم‌زمان به معنای پذیرش کامل کلیه شرایط و قوانین میمیک از سوی کاربران می‌باشد. 
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می‌شود. 
درصورتیکه که درخواست شما با رعایت حکم اصول و رویه ها باشد شما موافقت میکنید که میمیک بصورت الکترونیکی به درخواست شما پاسخ دهد .
همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که کاربران در پروفایل خود ثبت میکنند تنها آدرس ایمیل و تلفن رسمی و مورد تایید کاربران است و تمامی مکاتبات و پاسخ موسسه فرهنگی هنری میمیک از طریق آنها صورت می‌گیرد. 
جهت راهنمای رویداد ها. خدمات و سرویس های ویژه یا پروموشن ها ، امکان دارد میمیک برای اعضای وب‌سایت‌ و اپلیکیشن ایمیل یا پیامک ارسال نماید درصورتیکه کاربران تمایل به دریافت این‌گونه ایمیل ها و پیامک هارا ندارند می‌توانند عضویت در خبرنامه را در پروفایل شخصی خود انتخاب نمایید. 
میمیک به اطلاعات شخصی خانواده خود احترام گذاشته و از آنها محافظت می‌کند. 
میمیک متعهد می‌باشد در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند ، درواقع شما با استفاده از سایت یا اپلیکیشن های میمیک رضایت کامل خود را با شرایط و قوانین این موسسه فرهنگی اعمال می‌دارید. 

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات میمیک مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون ، دکمه ، تصاویر و ویدئوها های تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط میمیک جزئی از اموال میمیک محسوب می‌شوند و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار میمیک است.

هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای میمیک محفوظ دارد ، علاوه بر این ، اسکریپت ها و المان تولید شده تحت وب و سورس های این پلتفرم مطلقا متعلق به موسسه فرهنگی و هنری میمیک است و هرگونه کپی برداری طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران پیگرد قانونی دارد .
کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از مشخصات فنی ، و هرگونه از مشتقات سایت و اپلیکیشن میمیک و یا هریک از خدمات و یا مطالب دانلود یا کپی کردن اطلاعات با نام‌های تجاری و هرگونه داده های مرتبط با نام میمیک و یا هرگونه روش جمع آوری اطلاعات بدون مجوز کتبی میمیک ممنوع بوده و کلیه این حقوق به صراحت برای میمیک محفوظ است .

سیاستنامه حریم خصوصی 

میمیک به حریم خصوصی کاربران خود احترام می گذارد و متعهد به حفاظت اط اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن می‌گذارند. 
از آن‌جایی که جمع آوری و پردازش اطلاعات شخصی بخش غیر قابل اجتناب از فرآیندهای مبتنی بر تلفن همراه و اینترنت است لذا خواهشمند است متن قوانین و مقررات را با دقت کافی مطالعه کنید.

چت میمیک پل ارتباطی بین کاربر و عوامل پشتیبانی که با هدف تسهیل ارتباط ارائه شده است .

هرگونه استفاده از چت و هوش مصنوعی پاسخگوی میمیک به معنای پذیرفتن ضوابط و شرایط ذیل است :
مواردی از قبیل ارسال پیام و محتواهای غیر اخلاقی یا نامرتبط،  انجام و ارسال تبلیغات و متونی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است ، غیر مجاز بوده ، حساب کاربری مربوطه مسدود خواهد گردید .

ماده اول : ورود کاربران به وبسایت،  اپلیکیشن  و کلیه قسمت‌های سامانه موسسه فرهنگی هنری میمیک هنگام استفاده از پروفایل شخصی،  طرح‌های تشویقی،  ویدئوها های رسانه تصویری میمیک و سایر خدمات ارائه شده توسط میمیک به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌ها و خدمات میمیک است .

لازم به یادآوری است شرایط و قوانین مندرج ، جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می‌شود. 
لازم به ذکر است کلیه اصول و رویه های میمیک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران،  قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف‌کننده است و کاربر متعاقبا نیز موظف به رعایت تمامی قوانین و شرایط ذکر شده در موارد یاد شده است .
درصورتیکه در قوانین مندرج ، رویه ها و سورس های میمیک تغییراتی اعمال شود در همین صفحه اعلام و نشر خواهد گردید و استفاده شما کاربران عزیز از پلتفرم میمیک به منزله پذیرش قوانین جاری می‌باشد. 
ماده دوم : شرایط عمومی استفاده‌ از میمیک 
۱ . به منظور استفاده و مشاهده قابلیت‌های میمیک،  کاربران گرامی می‌بایست شماره تلفن همراه فعال به‌نام خود را که کد تأیید به آن ارسال می‌گردد ثبت نموده و حساب کاربری خود را اینجاد نمایند.
۲. به‌منظور استفاده از ثبت نام در بخش های مختلف و همچنین استفاده از قسمت های آموزشیو خدمات مختلف میمیک باید قسمت مربوط به آن بخش ثبت نام تخصصی به‌صورت کامل مراحل ثبت نام را انجام دهید .
۳. برای هرگونه فعالیت در پلتفرم میمیکمی‌بایست شرایط ذیل را رعایت نمایید:
الف : داشتن ۱۸ سال سال تمام ، فعالیت افراد زیر ۱۸ سال می‌بایست با رضایت والدین صورت گیرد.
ب : استفاده از زبان فارسی برای هرگونه محتوا توسط کاربر
پ : انطباق فعالیت شما و محتواهایتان با قوانین ، آیین‌نامه ها و بخشنامه ها ، مصوبات و دستورالعمل های جاری جمهوری اسلامی ایران ، دستورات مقامات قضایی ، عرف و نظم عمومی 

ماده سوم : سیاست های اپلیکیشن های میمیک 

سیاست های کلی برای ارائه خدمات به شما به شرح ذیل می‌باشد:
۱ . شما در قبال عکس و محتواهایی که از خودتان بارگذاری نموده اید جهت ثبت نام و ایجاد پنل کاربری مسئولیت دارید و باید با رعایت و حفظ حقوق اشخاص ثالث برای انتشار تصویر و محتوا اقدام نمایید. درصورت تمایل به ایجاد پروفایل و پنل شخصی و استفاده از عکس و محتوا میبایست از تصاویر واقعی و با کیفیت و مرتبط با محتواهای مربوطه استفاده کنید.
با تائید کردن هر یک از موارد یاد شده ، میمیک این حق را دارد که از انتشار تصویر مورد نظر جلوگیری کرده و یا برای حذف آن اقدامات لازم را به‌عمل آورد . 
تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت،  تصویر نامرتبط با خدمت آرائه شده ، اسکرین شات و عکس های دانلودی و بطورکلی هر عکسی که مستقیما از خود فرد گرفته نشده باشد .

**سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران اپلیکیشن میمیک**

با تشکر از استفاده شما از اپلیکیشن “میمیک”. ما به حریم خصوصی شما ارزش می‌دهیم و تعهد داریم که اطلاعات شخصی شما را با احترام کامل مدیریت کنیم. لطفاً سیاست حفظ حریم خصوصی زیر را با دقت مطالعه فرمایید:

**1. جمع‌آوری اطلاعات:**

– ما تنها اطلاعات لازم را جمع‌آوری می‌کنیم که برای ارائه خدمات اساسی اپلیکیشن لازم است.

– اطلاعات شما به هیچ وجه با شخص یا سازمان دیگر به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

**2. استفاده از اطلاعات و موقعیت مکانی:**

– اطلاعات شما صرفاً برای بهبود کارایی و ارائه بهتر خدمات ما استفاده می‌شود.

– هرگونه استفاده دیگر از اطلاعات شما برخلاف سیاست حفظ حریم خصوصی ما است.

**3. حفاظت از اطلاعات:**

– ما اقدامات امنیتی مناسب را برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شما انجام می‌دهیم.

– هیچ اطلاعاتی از طریق ارتباطات اینترنتی بی‌استفاده از رمزنگاری مناسب ارسال یا ذخیره نخواهد شد.

**4. تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی:**

– هر تغییری در سیاست حفظ حریم خصوصی ما از طریق اعلانات در اپلیکیشن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

– با ادامه استفاده از اپلیکیشن، شما به تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی موافقت می‌کنید.

با تشکر از اعتماد شما به ما. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام، لطفاً با ما تماس بگیرید.

قوانین دیگر :

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ’s آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (همچنین هش نامیده می‌شود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببینید آیا از آن استفاده می‌کنید.

سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در اینجا در دسترس است: https://automattic.com/privacy/. پس از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر شما قابل مشاهده است.

رسانه

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، می‌توانید برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم‌گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید زمانی که نظر دیگری را ارسال می‌کنید، دوباره جزئیات خود را پر کنید. این کوکی‌ها به مدت یک سال دوام خواهند داشت.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید.

کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر ” مرا به خاطر بسپار ” را انتخاب کنید، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی می‌شود.

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدئوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایت‌های دیگر رفتار دقیقا همان طوری که بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است.

این وبسایت‌ها ممکن است اطلاعاتی مربوط به شما را جمع‌آوری کنند، از کوکی‌ها استفاده کنند، ردیابی سوم شخص اضافه را جاسازی کنند و تعامل شما را با محتوای تعبیه شده نظارت کنند که شامل ردیابی تعامل شما با محتوای جاسازی شده است اگر حساب کاربری داشته و به آن وبسایت وارد شده باشید.

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

اگر شما یک تنظیم دوباره رمز عبور را درخواست دادید، نشانی IP شما در ایمیل تنظیم دوباره وجود خواهد داشت.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر یک نظر را ارسال کنید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم نظرات بعدی را بطور خودکار بجای اینکه در صف بازدید قرار دهیم، تشخیص داده و تایید کنیم.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم.

همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظری ارسال کرده‌اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل خروجی از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هرگونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده‌اید را بدهید.

همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هرگونه اطلاعات شخصی که در مورد شما داریم را پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

داده‌هایتان کجا فرستاده شد

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق هوش مصنوعی میمیک بصورت خودکار بررسی و به عنوان محتوای نا مناسب در نظر گرفته شود.