علت کم کاری محمد رضا هدایتی

علت کم کاری محمد رضا هدایتی

محمدرضا هدایتی بازیگرسینما تلویزیون در ویژه برنامه شب یلدا شبکه سه درباره کم کاری اش گفت: مدتی است مشغول بازی در سریال تاریخی سلمان فارسی هستم و کارهای طولانی مدت دیگری نمی‌توانم انجام بدهم.

البته چند کار سینمایی و سریالی دارم که هنوز پخش نشده است. وی ادامه داد: البته من یک سوءتفاهمی را رد کنم من در سال شاید چند بار برای سلمان فارسی کار داشته باشم اما دوستان فکر می‌کنند همیشه مشغول بازی هستم و همین موضوع باعث بیکاری من شده است آقا به من کار بدهید!

هدایتی درباره حضورش در سلمان فارسی گفت: در این سریال نقش یک هندی را بازی می‌کنم که مباشر یک تاجر است که نقش آن را فرهاد اصلانی بازی می‌کند و ما از هند به ایران می‌آییم و اتفاقات دیگری که رخ می‌دهد.

سریال تاریخی سلمان فارسی

سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اکرم (ص) در سه فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام می‌پردازد. فیلمبرداری این سریال از اواخر آذر ۱۳۹۸ آغاز شده است.

سریال «سلمان فارسی» جزو کارهای الف ویژه مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) به شمار می‌رود و پیش بینی اولیه تصویربرداری پروژه ۵ سال خواهد بود که در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران و چند بازیگر خارجی (از کشورهای تونس، ارمنستان، مراکش، یونان و …) و حدود ۱۵۰۰ بازیگر تئاتری و بومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.