آماده‌اید در شب های تاریک فیلم ترسناک ببینید؟

آماده‌اید در شب های تاریک فیلم ترسناک ببینید؟

سال جدید ، ترس جدید!

سایت Rotten Tomatoes، راهنمای خود را برای 200 فیلم ترسناک برتر تاریخ سینما را دوباره لیست کرده است. در این لیست جدید، منتقدان و مخاطبان با هم در یک هماهنگی وحشتناک برای انتخاب ترسناک ترین و جدیدترین فیلم های تاریخ جمع شده اند.

برای کمک به برنامه ریزی شب فیلم ترسناک خود، این راهنمای جدید شما را از طریق ژانرهای مختلف فیلم ترسناک از سراسر جهان راهنمایی می کند.

از آثار آلمانی (Nosferatu، The Cabinet of Dr. Caligari) و هیولاهای Universal (Dracula، The Wolf Man) گرفته تا فیلم های Creature (King Kong، The Fly)، قاتلان (Scream)، زامبی ها (Dawn of the Dead)، خون آشام ها (Let the Right One In) و ترس های روانشناختی (Don’t Look Now، The Innocents)، این راهنمای جدید برای هر سلیقه ای چیزی برای ارائه دارد.

علاوه بر این، این راهنمای جدید به تلاش های جدید کارگردانان زن ترسناک (A Girl Walks Home Alone at Night، The Babadook، The Invitation) و کارگردانان خارجی (Under the Shadow، The Wailing) احترام می گذارد.
برای مرتب سازی لیست، Rotten Tomatoes از فرمول توصیه خود استفاده می کند که امتیاز Tomatometer فیلم و امتیاز Audience Score را همراه با تعداد بررسی ها و سال انتشار فیلم محاسبه می کند. این فرمول به Rotten Tomatoes کمک می کند تا فیلم هایی را با بیشترین اجماع مثبت از منتقدان و مخاطبان شناسایی کند.
آماده‌اید در شب های تاریک فیلم ترسناک ببینید؟
پس این لیست جدید را بررسی کنید تا بهترین فیلم های وحشتناک تاریخ سینما را پیدا کنید